15 Mayıs 2015 Cuma

Volare Moda

Sahibi Zeynep Akkaya olan Volare Moda son zamanlarda fazlasıyla görmek istediğim bir tasarım dükkanıydı. Geçtiğimiz günlerde yolum Moda'ya düşmüşken tabii ki günün en keyifli anı için orayı seçtim. Açılalı henüz yaklaşık üç ay olan Volare ulaşım olarak çok kolay bir mevkide bulunuyor.




Dışarısında bulunan ve her birine bayıldığım rengarenk vintage masalarıyla daha içeri girmeden Volare'ye hayran kaldım diyebilirim.



İçeride neler var diye sorarsanız gerçekten birçok ürüne ev sahipliği yapıyor Volare. Keçeden yapılmış oyuncaklar, patchworkler, sunumlara büyük keyif katan Treso tasarım peçeteler, el örgüsü yastıklar ve daha fazlası..

 
 



O gün her ne kadar türk kahvesi içmiş olsam da beni en çok cezbeden ise tahmin edersiniz ki Petra'nın kahveleri ve Whittard'ın çayları oldu! Böyle güzel işbirlikleri bir mekanın kalitesini çok güzel ortaya koyuyor diye  düşünüyorum. Dilerseniz bu çay ve kahveleri satın alabilirsiniz de.

   

Çay veya kahvenizi içerken cheesecake,brownie gibi taze atıştırmalıklarından deneyebilirsiniz. Buna ek olarak glütensiz, vegan ürünler de paketlenmiş olarak rafta yerlerini almış. Benim aklımda ise en kısa zamanda mini kahvaltısını denemek var.



 
 
Volare'de zaman zaman düzenlenen workshopları, ürünleri ve menüsünü incelemek isterseniz:
www.volaremoda.com adresini ziyaret edebilirsiniz.

0535 931 50 81
Moda cad. Murat bey sk. 3/C Moda -İstanbul 
info@volaremoda.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder