12 Mayıs 2015 Salı

Çiçek İşleri - Karaköy

Karaköy'ü yaklaşık son iki senedir gerçekten çok seviyorum. Okuldan sonra veya ders aralarında başlayan Karaköy kaçamaklarımız orayı her köşesiyle vazgeçilmez yaptı benim için. Gün geçtikçe yeni mekanlar açılmaya devam eden Karaköy'de dün tesadüfen bir dükkana rastladım. Vitrin ve dekorasyonuyla ilgimi çeken bu dükkanın ismi Çiçek İşleri'ydi. Üzücü bir şekilde bir diğer mağazası Moda'da bulunan Çiçek İşleri'ni daha önce duymamıştım. Karaköy'deki şubesi ise 23 Nisan'da açılmış. Anlayacağınız daha çok taze bir dükkan.



İçeri girer girmez tahmin edersiniz ki her bir köşesini fotoğraflamak istedim fakat bu pek mümkün değildi. Biraz acelem olduğundan biraz da kendime bir şeyler seçip almak istediğimden ne yapacağımı şaşırmış bile olabilirim!









Çiçek İşleri harika ahşap ve mermer ev dekorasyonu ürünleri, isminden anlayacağınız gibi çiçeklerin kullanılmış olduğu çeşitli dekoratif eşyalar, teraryumlardan fincanlara kadar geniş bir ürün yelpazesine sahip. Ziyaret ettiğiniz zaman ne demek istediğimi çok iyi anlayacaksınız.













Unutmadan; güleryüzlü ve ilgili çalışanları da mağazayı sevmek için bir başka neden.

Ben en kısa zamanda Moda şubesine de uğramak için sabırsızlanıyorum. Duyduğuma göre ek olarak cafe bölümü varmış ki bu bence gitmek için yeterli bir sebep!

Dilerseniz Çiçek İşleri'nin ürünlerine web sitesinden de göz atabilirsiniz.

Moda Cad. No.44 Kadıköy/İstanbul - 0216 336 21 22
Mumhane Cad. No.51 Karaköy/İstanbul - 0212 243 82 78

Vakit kaybetmeden gidip görmenizi ve o harika detaylarda kaybolmanızı diliyorum.
Sevgiler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder