28 Ocak 2015 Çarşamba

Petra Kiosk

Yunanca "taş" anlamına gelen Petra'dan adını alan Petra Roasting Co. iki kardeş tarafından "her yerde güzel kahve içilmeli" düşüncesiyle kurulmuş ve bence bunda çok da başarılı olmuşlar. Gayrettepe Selenium Residence alt katındaki ana şubesinin yanı sıra şimdilerde Kanyon giriş katta "Petra Kiosk" standıyla bizlerle.

Ben ilk olarak Petra'yı Karaköy'deki etkinliklerde duymuş fakat deneme fırsatı bulamamıştım. Geçtiğimiz günlerde ise Kanyon'da tatma fırsatım oldu ve birkaç kare fotoğrafını çekebildim.
 
 
Özellikle büyük bir çalışan kitlesine sahip Levent'te böyle bir mobil kahve standı açmak oldukça mantıklı bir fikir olmuş.
 
  
Fiyatlar kış süresince yukarıda görüldüğü gibi.
En sık tercih edilenler olarak;
Single espresso 6 TL
Double espresso 7 TL
Cortado 7 TL
Cappuccino 8 TL
Latte 9 TL
Yani ortalama 7 TL gibi bir fiyata gerçekten "iyi kahve" içmek mümkün :)
 
 
Ben tercihimi her zaman olduğu gibi yumuşak kahve dendiğinde akla ilk gelen Latte'den yana kullandım.
 
 
Dikkatimi çeken bir diğer özellik ise kahve yapımında kullandıkları günlük Lera Fresca süt oldu. Eminim kahvelerinin bu denli lezzetli olmasında onun da bir payı vardır.
 
 
Atıştırmalıklar menüsünde ise denemeye fırsat bulamadığım Gram'ın ürünleri bulunuyor. Bir dahaki sefere ilk işim kahvemin yanında özellikle o çikolatalı kurabiyeleri denemek olacak!
 
 
Dilerseniz bu birbirinden çeşitli, üzerlerinde çekirdek cinsi ve kendilerine özel mühürleri bulunan kavrulmuş kahvelerden de satın alabilirsiniz.
 
Henüz oturma yeri olmamasına rağmen alışverişiniz süresince sizlere keyifle eşlik edebilecek ve şehirde gerçekten de fark yaratacağa benzeyen bu kahveyi bir an önce denemelisiniz!:)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder