10 Ocak 2015 Cumartesi

Mae Zae Lifestore - Karaköy

Oldukça soğuk ve bir o kadar yorucu bir haftanın sonuna gelmiş bulunuyoruz. Final haftasındaki kaçamaklarım arasına dün bir de atmosferinden büyük keyif aldığım, Mae Zae'yi sıkıştırdım. Mae Zae Sümer dilinde ben-sen demek oluyormuş. Buraya ikinci uğrayışımdı ve bu sefer sizler için fotoğraf çekme fırsatı da buldum.

Bu güzel mağazaya girerken öncelikle kapı sesini duyan o muhteşem köpek Alfie neşeli halleriyle bizleri karşılıyor. Kimseyi en ufak şekilde rahatsız etmiyor emin olabilirsiniz. Tek yapmak istediği biraz oyun oynamak. :)




 
Mekana gelince; öyle güzel bir enerjisi var ki, içeri girer girmez o ilham veren havasını hissedeceksiniz. Şöminede yanan odunların görüntüsü karşısında gözlerinizi o müthiş keyifli köşeden almak biraz zor olsa da ürünlerini incelemek için mutlaka bir tur atmalısınız.




İçerisindeki harika takı tasarımlarıyla çok başarılı bulduğum Der-Liebling ve Yuka Studio'ya ait parçalar, Marvis diş macunları, Defna Samman tasarımı seramik objeler, Brand Who giysileri, Triwa güneş gözlükleri ve saatleri ilk göze çarpanlardan oluyor.

 





                              Bir diğer detay ise mağazadaki birbirinden özel vintage eşyalar da satılık!




 

Her bir köşesini eminim sizler de benim gibi keyifle inceleyeceksiniz. Tabii bu arada küçük bir kahve molası vermeyi de unutmayın derim. Benim bu sefer vaktim kısıtlıydı ne yazık ki. O zaman bir sonraki ziyaret için de bahanem bu olsun!

Adres: Kemankeş Karamustafapaşa Mahallesi,Hoca Tahsin Sokak No.16/A, Karaköy
Telefon: (0212) 288 77 68


4 yorum:

  1. Seninle Karaköy macerasını kaçırdığım için üzüldüm bu yazıyı okuyup müthiş fotoğrafları görünce :)
    Begüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyleyse en kisa zamanda seninle de gidiyoruz Begus! :)

      Sil
  2. Merhaba!

    Ben de her Karaköy' e gittiğimde uğruyorum bu güzel mağazaya. Alışveriş de yaptım geçenlerde hatta. Çok güzel anlatmışsınız atmosferi. Karşılaşmak dileğiyle.

    NU.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba! Beğenmenize çok sevindim, görüşmek dileğiyle
    Sevgiler :))

    YanıtlaSil