3 Ocak 2016 Pazar

Hoşgeldin 2016!

Yılın ilk postuyla herkese merhaba! Hepinize beklentilerinizin çok üstünde bir yıl diliyorum ve sizi hemen bloğumun güncellenmiş haliyle tanıştırmak istiyorum.
 
Öncelikle blogda her ay favorilerime yer vermeye karar verdim. Bu başlık altında bahsedeceklerim çeşitli alanlardan olacak. Bu bir kitap, müzik ya da takı olabilir.
 
Bir diğeri ise motivasyon başlığı altındaki paylaşımlar. Bu kategoride sağlıklı beslenmeden spora, kişisel gelişimden kendi yazılarıma kadar birçok şey görebileceksiniz.
 
Geri kalan bölümler ise önceden olduğu gibi seyahat, güzellik, moda trendleri, etkinlikler ve keşif üzerine olacak.
 
Unutmadan, zaman zaman stil postları yapmam için öneriler ve ricalar alıyorum. Bu konuya en başından beri sıcak baksam da çekimleri için yeteri kadar zaman ayırabileceğimden emin olamıyorum. Bir güncelleme daha yapacak olursam, muhtemelen bu konu üzerine olacaktır.
 
Bütün bunlara ek olarak önerileriniz ve fikirleriniz için husnuogluecem@gmail.com adresine mail atabilir ya da Instagram, Twitter ve Snapchat'te @ecemhusnuoglu kullanıcı adıyla beni bularak mesaj yollayabilirsiniz.
 
Bir sonraki yayın için beklemede kalın, görüşmek üzere! :)

 

 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder