11 Ocak 2016 Pazartesi

FAVORİLERİM - OCAK 2016

Ocak ayı için seçtiklerimin ilki Watsons'tan yılbaşı öncesi aldığım Sweet Snuggles isimli bu el kremi ve mini tırnak törpüsü. Krem oldukça hoş bir kokuya sahip. Yapısı da oldukça hafif. Törpü ve kremin boyutları çanta içine atmak ya da seyahat sırasında yanınızda bulundurmak için ideal.
 
Deri cüzdanı ise Safranbolu seyahatimde bir deri dükkanından almıştım. Bu gibi aksesuarlara karşı son zamanlarda ilgim fazla olduğu için bu el yapımı cüzdanı kaçıramazdım. Bozuk para cüzdanı için oldukça şık bir görüntüye sahip. Siz de benim gibi deri aksesuarlar seviyorsanız instagramda @zaidmade hesabına göz atabilirsiniz.
 
Parfümlerimi genelde kozmetik alanında deneyimli markalarından seçerim fakat Pull&Bear'dan aldığım "Gym" isimli spor-şık bu parfüme iyi ki şans vermişim. Kalıcılığı çok kuvvetli diyemem fakat çok fresh bir kokuya sahip. Benim alma amacım spor sırasında kullanmaktı fakat çantaya atmalık, pratik bir boy olduğu için günlük hayatta da kurtarıcı olabiliyor.
 

Ne izlesem diye düşünenlere Wayward Pines güzel bir alternatif olabilir. Dizinin devamı getirilmemiş fakat konu itibariyle beni çok sürüklediğini söyleyebilirim.
 
Son olarak Oscar and the Wolf - Princes ile Drake - Hotline Bling dinlemenizi şiddetle öneriyorum.
 
İyi haftalar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder